ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

1391/4/18 17:07
نویسنده : مامانش
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عسلم

عزیز مامان هفته پیش سه شنبه (13/4)صبح رفتیم خونه مامان جون(بابایی).مامان جون برامون باقلا خریده بود رفتیم باهم تمیزش کردیم.بعدازظهر عمو اومد گفت شب بریم امامزاده کوه(امامزاده محسن).

باهم شام درست کردیم و با دو تا عمه ها و عمو رفتیم. خیلی بهمون خوش گذشت

هم تفریح بود و هم زیارت .شما هم که اولین باری بود که میرفتی اونجا.چون از صبح همش مشغول بازی بودی و اصلا نخوابیده بودی تو ماشین تا امامزاده خوابیدی.تا رسیدیم بیدار شدی و دوباره شیطونی کردنت شروع شد.

 

امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ادامه مطلب یادتون نره.........

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل،دختر عمه ها نساء و سارا،دختر عمو نازنین به قول شما نانا

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

چند بار که باهم رفتیم باغ بهشت دیدی ما دستمون و میزاریم رو سنگا شما هم یاد گرفتی تا سنگ قبری رو میبینی دستت و میزاری روش.

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

مقبره یکی از اصحاب پیامبر

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

گل مامانی در حال خوردن گوجه سبز

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

بعد از اولین گازی که زدی گفتی تشه(ترشه) 

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

اینم تابلویی که تو امامزاده بود و من خوشم اومد

ابوالفضل و زیارت امامزاده محسن

زیارتت قبول باشه نفسممممممممم

دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ریحان عسلی
18 تیر 91 18:29
سلام
زیارتت قبول زائر کوچولو
وای تا خوندم گوجه سبز دهنم آب افتاد
شما همدانی هستید یا اطراف همدانید؟


ممنون خاله جون.
ولی من برعکس ابوالفضل گوجه سبز دوست ندارم.
ما همدانی هستیم و ساکن خود همدان .
مامان ریحان عسلی
19 تیر 91 2:30
سلام
من یه دوست همدانی توی لینکام دارم


بله خاله جون.
مامان پرهام
19 تیر 91 18:19
زیارتت قبول پسرکوچولو


ممنون خاله جون.
الهه مامان روشا جون
19 تیر 91 19:37
زیارت قبول خوشگل خاله ایشالا زیارت خونه خدا بری.مامانی امامزاده محسن همدانه؟


ممنون خاله جون.
انشالله.
بله خاله همدانه.
مامان فرنيا
20 تیر 91 7:46
زيارت قبول گل پسر
من همش به شما حسادت ميكنم بخاطر هواي خوبتون هر وقت ميبينم گل پسري را با سويشرت مي بريد بيرون يعني هوا هنوز واسه شما خيلي گرم نشده اين جا كه من حتي دلم نمياد تن فرنيا بلوز استين بلند يا شلوار بپوشم ايشالله هميشه به زيارت


بله خاله جون هوای اینجا خوبه البته دیگه بعدازظهرا گرم شده .شبا که پنجره ها رو باز میزاریم دم صبح حسابی سرد میشه و باید ببندیمشون.
خاله زری
20 تیر 91 10:27
سلام خاله زیارتت قبول باشه برای خاله هم دعا کن دکترا قبول بشه


ممنون خاله.
انشالله قبول میشی حتما براتون دعا میکنم.
مامان نسترن
20 تیر 91 11:08
زیارت قبول. همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم


ممنون خاله جونم.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 تیر 91 18:58
زیارت قبول آقا ابوالفضل.ببینممارم دعا کردی خاله جون؟


ممنون خاله.بله که دعا کردم.
arman
29 شهریور 91 21:04
سلام اگه میشه منو با اسم پارسا لینک کن و من تورا