ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

خاطرات دومین ماه رمضان و عید فطر

1391/6/2 9:28
نویسنده : مامانش
2,272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

ماه رمضون امسالم تموم شد .منم که با وجود تو دیگه تا موقع اذان  نایی نداشتم به خاطر همین خیلی وقته برات ننوشتم.

 وقت افطار که میشد کلی کمکم میکردی سفره رو باز میکردی و باید همه چیزم خودت میذاشتی تو سفره بعدم مینشستی پیش ما و دعا میکردی  و به ما هم میگفتی مامان ،بابا یعنی ما هم دعا کنیم. الانم دیگه عادت کردی و تا سفره باز میکنیم باید اول دعا کنیم وقتی هم مایادمون میره تو زود دستتو میگیری بالا و دعا میکنی. قبولت باشه عزیزم.

گل پسر در حال دعا

 ادامه مطلب یادتون نره.....

شبا که برای سحری بیدار میشدیم در اتاقو میبستم که بیدار نشی چون دیگه خوابوندنت سخت بود و منم باید باهات بازی میکردم.شب هفدهم ماه رمضان خونه عمه کوچیکه دعوت بودیم تو راه رفتن تکدانه میخواستی و همش میگفتی نینا بابا هم برات خرید و برای اولین بار کامل خوردیش چون ما روزه بودیم وقتای دیگه منم تو خوردنش کمکت میکردمچشمکخونه عمه هم یه کمی سوپ خوردی موقع برگشت هم خوابیدی و لباس گرم برات نبرده بودم فکر کنم سردت شد.تا سحر همش چرخیدی دور خودت و شیر خوردی.موقع سحری هم تا خواستم شروع کنم خوردن صدات دراومد اومدم که شیرت بدم تانشستم پیشت یهو بالا آوردی و شروع کردی گریه کردن بغلت کردم و صورتت رو شستم بعد هم بابایی سحریشو خورد تو رو بغلت کرد تا منم یه کمی بخورم آخه زمین نمینشستی و گریه میکردی.یهکم که گذشت حالت بهتر شد و شروع کردی بازی کردن وتا روشن شدن هوا باهم بازی کردیم.

 سحری شب هجدهم

سحری شب هجدهم

اطو رو مثل من میزاری و میگی داغه(غ رو با تشدید میگی)

سحری شب هجدهم

سحری شب هجدهم

بابا گوشیشو زده بود شارژ بشه.در اتاقم بستیم که بابایی بخوابه

سحری شب هجدهم

سحری شب هجدهم

شب بیستم هم بعد از خوردن سحری اومدیم بخوابیم تادر و باز کردم گفتی نلام(سلام).اول فکر کردم داری تو خواب حرف میزنی اومدم که جلوتر دوباره گفتی نلام دیدم بیداری و منم کلی قربون صدقت رفتم.ولی چون چراغو خاموش کرده بودم بعد از نیم ساعت دوباره خوابیدی.

شب بیست و پنجم هم مهمون داشتیم خانواده منو بابایی و عمو و خاله.وقتی همه داشتن افطار میکردن تو یاد دعا کردن افتادی همه رو هم یکی یکی صدا میکردی که دستشونو بگیرن بالا میگفتی حاجاآ(حاج آقا)،مامانی،عمو ،نانا(نازنین)،ممو(زنعمو)،آله(خاله)،دایی......که موقع شام دوباره تکرار کردی

دعا سر سفره افطار

شب بیست و ششم هم سحری میخوردیم که دیدم صدام میکنی اومدم دیدم بیداری آوردمت سر سفره با هم سحری خوردیم.

اولین سحری خوردن

شب بیست و هشتم هم بابایی از بس سرو صدا کرد بیدار شدی و تا روشن شدن هوا بیدار بودی.

روز بیست و هشتم هم عمه طیبه و عمه فریده و دختر عمه افطار مهمونمون بودن.

خدارو شکر که یه سال دیگه هم توفیق روزه گرفتن داشتیم انشالله عمری باشه تا ماه رمضون سال بعد...

دیروزم که روز عید بود رفتیم خونه حاج آقا. شام هم سه تایی رفتیم بیرون و کلی خوش گذشت بهمون.

توراه رفتن به خونه حاج آقا دوست داشتی خودت بیای و هر چی سنگ بزرگ میدیدی بر میداشتی یه   کمی می  آوردی و بعد پرتش میکردی.

روز عید فطر

دوستان خوبم عید همگیتون مبارک

پ.ن.این پست رو روز دوشنبه نوشتم که امروز تایید شد.

راستی یادم رفته بود بگم که دست گیلاس رو اولین چهارشنبه ماه رمضان باز کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان علي خوشتيپ
2 شهریور 91 13:14
سلام گلم .نماز و روزه هات قبول.رمز خصوصي گذاشتم برات.فعلا رمزمون همينه


سلام ممنون خاله جون.بابت رمز هم ممنونم
مامان سونیا
2 شهریور 91 16:07
ماشاالله به این گل پسر مومن خدا نگهدارش باشه
به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


ممنون خاله.چشم حتما میایم پیشتون.
هانیه
3 شهریور 91 15:12
سلام خداابوالفضل جونو براتون حفظ کنه ماشمارولینک کردیم حتما به وبلاگ آلاسربزنید .منتظریم


ممنون عزیزم حتما میام پیشت.
مامان نیایش
3 شهریور 91 16:05
قربون این پسری که مرد شده ما اشا لله چه قدر هم کمک میکنه آفرین اتو کشی هم که بلده الهی همیشه سالم باشه راستی طاعاتتون قبول و عیدتون هم مبارک ببخشید با تاخیر شاد باشید همیشه


بله خاله خیلی کمکم میکنه.هر موقع من لباس اطو کنم سریع میره اطو و لباساشو میاره.
ممنون خاله عید شما هم مبارک.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
3 شهریور 91 16:29
بوس برای ابوالفضل
خصوصی دارید مامانی


ممنون عزیزم.
مامان گیسو جون
3 شهریور 91 17:19
سلام عزیزم طاعات و عباداتت قبول
عزیزمییییییییییی برای خاله هم دعا می کنی گیلاس خوشمزه من ؟
فدات بشم عزیزم با این افطار و سحری خوردن و نلام گفتنت
خصوصی دوستم


سلامطاعات شما هم قبول .
بله خاله برای همه دعا میکنم.
خدانکنه خاله.
ممنون بابت خصوصی.
زهره مامان آریان
4 شهریور 91 0:49
عیدتون مبارک.نماز روزه هاتون قبول.
راستی دعاهای شما کوچولو که حتما مستجابه.مارو هم دعا کن.
خیلی خوشحالم که دستت خوب شد.امیدوارم دیگه ازین اتفاقا برات نیافته


عید شما هم مبارک.
حتما دعا میکنم خاله.
ممنون عزیزم.انشالله.2
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
4 شهریور 91 7:47
سلام مامانی ابوالفضل من دارم بچه های هم سن و سال پارسا رو لینک میکنم اگه تمایل به تبادل لینک دارید اعلام کنید


سلام.میام پیشتون.
نانی
4 شهریور 91 8:03
قبول باشه عزیزم. ایشااله همیشه شاد و سلامت باشین در کنار این کوچولوی دوست داشتنی


ممنون خانومی.3
مامان نسترن
4 شهریور 91 10:44
افرین به پسر خوب که کلی کارای قشنگ یاد گرفته توی این ماه


ممنون خاله.
مامان فرنيا
4 شهریور 91 10:51
سلام نماز روزه هاتون قبول ممنون كه به ما سرزديد همانطور كه خودتون نوشتيد ماه رمضان با اين بچه هاي شيطون نايي واسه ادم نمي ماند كه بتونه وبلاگ را اپ كنه اما باز مياييم و مينويسيم



خواهش میکنم عزیزم درکت میکنم.
فهیمه
6 شهریور 91 14:12
سلام عزیزم
ممنون که با وجود کمرنگی من بازم بهم سر زدی
گیلاست رو ببوس که عین پرپرک ما انگار عشق حمل سنگ داره
با خوندن پستت یاد بیداری های پرهام توی ماه رمضونای سالای قبل افتادم....
خدا برات حفظش کنه با اون دستای ناز کوچولوش که دعا میکنه.... التماس دعا خاله جون


سلام
خواهش میکنم .مطالبتون و نحوه نوشتنتونو خیلی دوست دارم.
سارا(مامان سوگل)
9 شهریور 91 16:22
مامان یاسمین زهرا
12 شهریور 91 16:38
برا ما هم دعا کن عزیزم
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:37
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php


رای دادم عزیزم.
زهره مامان آریان
18 شهریور 91 15:02
مامانی حالا که ماه رمضون تموم شده بهانه ت برا کم کاری چیه؟
منتظرتونیم



بچه داری...!میایم خاله
مامان پارساکوچولو
19 شهریور 91 18:00
مامان زهره
20 شهریور 91 9:00
سلام ممنون كه به ما راي دادين.


خواهش میکنم.
زهره مامان آریان
24 شهریور 91 16:41
مامان ریحان عسلی
25 شهریور 91 1:42
سلام
پس کی آپ می کنید؟
خصوصی


به زودی.ممنون خاله جون.
خاله جون
4 مهر 91 15:38
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد