ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

20 ماهگی و دراومدن چهار تا دندون

1391/4/24 16:42
نویسنده : مامانش
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم

عزیز مامان 20 ماهگیت مبارک

البته با دو روز تاخیر  زودتر میخواستم این پست و بزارم ولی به خاطر مشکلی که پیش اومدآخگریه(تو پست بعدی میگم)  نشد


یکی دو هفته هم میشه که چهار تا دندون باهم درآوردی.دندون تخت بالا سمت چپ و سه تا دندون نیش. حسابی هم اذیت شدی قربونت برم هنوزم کامل درنیومدن.(دندان سیزدهم تا شانزدهم)

یعنی شما تو ٢٠ ماهگی ١٦ تا مروارید کوچولو داری عسلم.چنان گازهایی هم میگیری که دادمون میره آسمونگریه.من که تمام بدنم بخصوص دستام کبوده.بابایی هم همینطور میری میشینی پشتش اگه بلند نشه پشتشو گاز میگیری.فقط خدا کنه همینطوری نمونه و گاز گرفتن یادت بره.خیال باطل

20 ماهگیت مبارک

مبارکت باشه نفسم.عاشقتم عسلم .دوستتتتت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اریا و آنیتا
24 تیر 91 9:45
سلام.دوست ما میشی گل پسری؟
مامان علی خوشتیپ
24 تیر 91 10:10
20 ماهگیت مبارک عزیزم
مرواریدای خوشگلتم مبارک
ایشاالله مشکلتون زودتر حل بشه
ممنون بابت شرکت در ختم قرآن.قطعی شد خبرتون میکنم


ممنون خاله جون .خوشحال میشم منم شرکت کنم.
مامان فرنيا
25 تیر 91 9:44
عزيزم 20ماهيگيت مبارك
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 17:26
سلام
20 ماهگیت مبارک
مرواریدای جدیدتم مبارک
مونده 4 تای دیگه که ایشالا اونا هم به سلامتی و بدون درد در میآن


ممنون خاله
انشالله.
دخملی
29 تیر 91 1:13
الهی..................
لینکای من فقط مختص دخملان ولی بهتون خودم سر میزنم....
مبارکت باشه ایشاا..یه عمر با عزت


خواهش میکنم عزیزم.خوشحال میشم.