ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

بالاخره راه افتادی

1390/10/23 16:09
نویسنده : مامانش
977 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ،سلام قند عسلم

مامانی قربون اون پاهای کوچولوت و اون قدمهای کوچولوت.

عزیزم اگه بدونی چقدر خوشحالم وچقدر ذوق میکنم برای راه رفتنت.بغل

دیروز توی چهارده ماه و یک روزگی ساعت دو بعد از ظهر بالاخره راه رفتی تشویقالبته قبلا دو سه قدم میرفتی ولی از دیروز وقتی می ایستی تا لبه دیوار یا مبل میری.

دیزوز وقتی راه میرفتی من و بابایی برات دست میزدیم شما هم زود مینشستی و شروع میکردی تند تند دست زدن.تشویقتشویق

مامان قربون راه رفتنت

قربون اون قدمهای کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عباسی
23 دی 90 19:10
سلام وب پرمحتوا و جالبی دارید.. خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه
مامان ریحانا
24 دی 90 10:53
مبارکه چقدر ذوق داره نه؟


واقعا لحظه های ناب و به یاد موندنیه
مامان آریان جون
24 دی 90 23:42
مبارکه به سلامتی.
تمام اولین های بچه ها بهترین لحظات پدر و مادره.
راستی یه پیشنهاد دارم چرا از قسمت نی نی من سن ابولفضل جان رو نمایش نمیدید؟


بله لحظاتی فراموش نشدنی.قبلا اینکارو کرده بودم ولی به هم ریخت برش داشتم.
مامان فرنيا
25 دی 90 7:57
مبارك باشه