ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

ابوالفضل و صابون

1390/10/6 13:29
نویسنده : مامانش
1,772 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک من

تو پست قبلی برات نوشتم که شیطون شدی و یه لحظه غفلت باعث پشیمونی من میشه.

روز جمعه من داشتم برات پست قبلی رو مینوشتم که البته نشد یکدفعه بابایی صدام زد که بیا ببین پسرت چیکار کرده وقتی رفتم دیدم کشوهای تختت رو که گذاشتم زیر تخت خودمون کشیدی بیرون هر چی توش بود ریخته بودی زمین و نشسته بودی تو کشو منم که متوجه چیزی نشده بودم سریع ازت عکس گرفتم .

 شیطونی گیلاس

ادامه مطلب یادتون نره....

 شیطون بلا

گیلاس شیطون

یکدفعه که صابونارو دیدم متوجه شدم که چی شده.!!!!!!!!!!!  

صابون خورده شده توسط گیلاس

شما هم که اصلا انگار نه انگارسریع بردم دهنت رو شستم.من که بوی صابون بهم خورد به جای شما حالت تهوع گرفته بودم.همش نگران بودم که نکنه خدای نکرده چیزیت بشه بابا هم سریع تو اینترنت سرچ کرد و خیالمون راحت شد که خوردن صابون و آبرنگ باعث مسمومیت نمیشه آخه یه روزم خونه مامان جون آبرنگ خاله رو خورد ه بودی.

آخه شیطون مگه باید مزه هر چیزی رو تست کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

اینم یه عکس داغ از هوای شهرمون که یکدفعه برف شروع به باریدن کرد.

اگه همینطور بباره فردا شهرمون سفید پوش میشه.

هوای برفی همدان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمدجواد
6 دی 90 13:18
مامان آریان جون
6 دی 90 22:55
خوشمزه بود خاله جون؟یه کم به منم میدی تست کنم؟



نه خاله جون بد مزه بود.
مامان آريا
10 دی 90 16:27
خيلي بامزه بود از دست ابوالفضل شيطونو بانمك
مامان آريا
10 دی 90 16:27
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
مامان محمد پارسا
11 دی 90 20:04
سلام عزیزم ناز این پسل رو برم که شیرین کاری می کنه مزه اش خوب بود گلم
مامان فرنيا
12 دی 90 12:12
واي من داماد صابون خور نميخوام اخه مگه مامان به شما غذا نميده كه صابون ميخوري!!! اين همه به به خوشمزه هست


خاله جون من فقط میخواستم ببینم چه مزه ایه
مامان نسترن
13 دی 90 9:11
سلام دوست خوبم.از اینکه به یادمی و فراموشم نکردی ممنونم. دوستت دارم یه عالمه. نینی گلی رو هم دوست دارم قد خدای اسمون
negin
13 دی 90 17:14
سلام قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست
abbasi
18 دی 90 13:38
سلام اخی الهی... موقع خوردن دستش به قابلمه داغ جیز هم میگه؟ خدا نگهش داره براتون
روزمنو/خانه من/خانه تو
21 دی 90 1:06
به نام خدا که بی شک نامش آرامش دهنده قلبهاست مدیر محترم وبلاگ با عرض سلام و احترام احتراما بدینوسیله از شما دعوت بعمل می آید تا عضو افتخاری روزمنو ، محبوبترین انجمن تخصصی آشپزی باشید. در صورت تمایل برای تبادل لینک آدرس وبلاگتان را به پاسخ همین دعوتنامه ارسال نمائید تا لینک وبلاگ شما در عنوانی که به همین منظور در صفحه نخست درنظرگرفته شده درج و به بازدیدکنندگان روزمنو معرفی گردد. مهشید پورمرادیان – مدیر روابط عمومی روزمنو روزمنو/خانه من/خانه تو www.RoozMenu.com http://Chibepazam.Roozmenu.com