ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

بدون شرح

1391/3/23 16:07
نویسنده : مامانش
2,213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

اینم چند تا عکس که نیاز به توضیح نداره...

عسلم

بقیش تو ادامه مطلبه یادتون نره.....

شیطونک من

شیطون بلا

شیطونیای گیلاس

پسر شیطون

کامیون سواری به سبک جدید

کامیون سواری به سبک جدید

شیطونیای گیلاس

شیطونیای گیلاس

پسر فشن من

شیطونیای گیلاس

مدل جدید مسواک زدن

عسلم خوابیده

شیطونیای گیلاس

شیطونیای گیلاس

قربون پسر شیطونم برم

دوستتتتتتتتتت دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فرنيا
24 خرداد 91 7:56
ماشالله به اين همه فعاليتهمه اين كارها مال يك روز است؟ اما من از اون عكس اقاي فشن خيلي خوشم امد خيلي بامزه است



خاله تازه اینا یه کم از عکسامه و ماله یکی دو ساعته.
خاله سودابه(خانوم زیگزاک)
25 خرداد 91 4:57
سلام زنده باشی عسیسم
ای پسر شیطون چه کارخرابی هایی کردیا حسابی مامانو به زحمت انداختی
خصوصی داری


سلام.خاله ممنون بابت رمز.
خاله زری
25 خرداد 91 8:40
سلام خاله جون قربون عکس فشنت برم خیلی موهات خوشگل شده بود
دیگه گل پسری مردی شده و داره به مامان کمک میکنه


سلام خاله.کجایی؟ کم پیدا شدی...
نسترن(یک عاشقانه آرام)
26 خرداد 91 13:20
ای جان الهی خاله فدات شه...
خصوصی دارین مامی..


خدانکنه خاله جون.
زهره مامان آریان جون
27 خرداد 91 0:02
عکس اخری خیلی نازه.


ممنون عزیزم.
خاله زری
27 خرداد 91 12:31
سلام مامانی یک سری مشکلات دارم و ناراحتم برام دعا کنید. البه وقتی گل پسری را میبینم حسابی شارژ میشم از طرف من ببوسیدش


خاله انشالله همیشه شاد و سرحال باشید.انشالله هر چی هست خیره.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
28 خرداد 91 10:25
خصوصی


ممنون خاله .
مامان ریحان عسلی
1 تیر 91 3:36
سلام
ای جونم شلوغی از نوع پسرانه چی میکشی مامانش


بعضی موقع ها واقعا کم میارم...
faeqeh
1 تیر 91 14:07
عزیزم آقا شدیاااااااااااااااااااا


ممنون خاله.....
مامان زینب
3 تیر 91 18:03
الهی من بگردمممممممممم
چقد ناز و خوشمزه و خوردنی و نمکی و ...هستش
خیلی شیطونی پسر عسل


ممنون خاله جون.