ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

دایره لغات ابوالفضل تا 19 ماهگی

1391/3/22 16:49
نویسنده : مامانش
1,664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسر شیرین زبونم

عزیز مامان اینروزا مثل یه طوطی سخنگو هر چی میشنوی تکرار میکنی و هروز کلمات جدیدتری یاد میگیری و مامانی رو ذوق زده میکنی . قربونت برم پسر باهوشم.

واما دایره لغاتت تا 19 ماهگی:

پسر شیرین زبون من

ادامه مطلب فراموش نشه......

 

مامان ،بابا.وقتی چیزی بخوای خودتو لوس میکنی و با احساس میگی بابایی،مامایی

عمه که باز وقتی چیزی از عمه ها بخوای میگی عمه ایی.

عمی(عمو)---دایی(دایی ،چایی)---آلی(خاله)---نانا(دخترعمو نازنین)---دیدو(گردو)---

سزی(سبزی)-- اذا(غذا)---دلام(سلام)---رانی(رانی و دلستر وقتی یادت میره میگی نینا)

لیلید(کلید)---بیا---بده---آش---بازی(وقتی میخای در ظرفی رو برات باز کنم)--

-آبازی(آب بازی)---بیشین(بشین)---وقتی صدات میکنم ابوالفضل میگی بله ---

ابازی (اسباب بازی و تاب بازی)---ماشین---نی نی---علی---مایی(ماهی)---جوجه---بعی(ببعی)

پیشی---ماه---حیا(حیاط)---بوبا(پسر عمه پویا)---الله ---جاری(جارو)---جیش

میان م باکسره(پسرعمه مهران)---موزی (موز)---رضا(ر رو یه چیزی بین ی و ر تلفظ میکنی)---

وتنها جمله ای که میگی دوکلمه ایی:آب بده

فعلا همینا یادمه اگه یادم افتاد بعدا همینجا اضافه میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
23 خرداد 91 8:43
آفرين باهوش شيرين زبون. ميدونستي خيلي ماهي


نظر لطفتونه خاله
خاله سودی
23 خرداد 91 13:52
سلامممممممممم
وای قربونش برم پسلکم
وای خدایا عاشق این حرفای وارونشونم که تازه میخوان یاد بگیرن کاشکی صداشو میشنیدم
مرسی که سر زدی گلم


سلام خاله جون.ممنون بابت رمز
مامان سونیا
24 خرداد 91 9:43
ماشاالله به این شیرین زبون قربونت بره خاله


ممنون خاله جون.خدانکنه خاله .
محمد علی بکیان
23 آبان 93 11:39
خیلی خیلی خیلی وبلاگتون جالبه! من محمد 16 ساله از شهرضا هستم... حتماً به وبلاگ کوچیک منم سر بزنید...(وبلاگ نسبتاً خوبی دارم)http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/1.gif