ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

گیلاس مامان با قیافه ای جدید

1390/10/5 12:43
نویسنده : مامانش
2,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل پسر مامانی

عزیز دلم این پست رو میخواستم روز جمعه برات بزارم چند خطی هم نوشته بودم ولی شیطونی شما باعث شد که بمونه برای امروز آخه دو روز قبل روهم مهمونی بودیم وقت نکردم.

شنبه خونه همکار بابایی دعوت بودیم که شما کلی شیطونی کردی و از بس به وسایلشون دست میزدی منم مجبور میشدم بزارمشون بالا که باعث شدی خونشون به هم بریزه و براشون تغییر دکوراسیون دادیم.  دیشب هم رفتیم خونه عمه طیبه و دیر برگشتیم.

شیطونی روز جمعه رو هم تو پست بعد برات میزارم.

گل من روز پنجشنبه بابا مرخصی داشت و خونه بود و شما رو به این شکل در اورد .

در ادامه مطلب ابوالفضل رو با قیافه ای جدید ببینید.

 

اولش اصلا نمی ترسیدی....

میخوای چیکار کنی ؟

آماده شدن برای سلمونی

ولی ماشین که روشن شد و صداش دراومد

گریه گیلاس موقع سلمونی

ببینید چقدر خوشگل شدم.....

کچل مامان

این عکسا هم بعد از یه حموم حسابی که بابا بردت

گیلاس بعد از حموم

خوشگل مامان

جیگر طلا کچل من

شیرین من کچل شده

مامانی قربون اون لبخندت بره کچل

دوستتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان علی مرتضی
5 دی 90 15:09
سلام خوبید؟ نی نی جون چه طوره ؟من که کد 148 یام میمونه شما چه طور کد 168 یادتون هست
مامان زهرا نازنازی
5 دی 90 17:31
مبارک باشه عزیزم
خاله زری
5 دی 90 19:35
سلام مامانی گل پسری را چرا کچل کردید؟ البته فرقی نداره مثل همیشه خوشگله. از گریه هاش عکس نذار دلم براش کباب شد. روی ماهش را ببوس.
مامان فرنيا
6 دی 90 10:03
واي عزيز دلم چرا كچلت كردند؟ ناراحت نباش زود زود دوباره موهات بلند ميشه خوشگل تر ميشي
مامان آریان جون
13 دی 90 0:41
مبارکه.خیلی باحال شدی عشق من.
منم میخوام موهای اریان کچل کنم البته تابستون.


ممنون خاله جون
ارزو
9 مهر 93 14:58
خیلی خوب شده چه تاس شده سرش واسه رشد موهاش خوبه سرش هوا میخوره پسر منم ازموذر میترسه اما 2بار کچلش کردیم
مونا
29 اردیبهشت 94 15:15
اصلا موش کجا بود والااینو باید هرهفته کچل کرد که پرپشت بشه اونم باتیغ
ندا
4 تیر 95 1:09
الهی همه بچها ازصدا موذر میترسن خوبه سرشو ماشین کردین منم با ماشین سر پسرمو تراشیدم