ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

ماه رمضان آمد....

1391/4/31 16:27
نویسنده : مامانش
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان ماه عبادت فرصت بنده شدن

رمضان شوق اطاعت از گنه کنده شدن

رمضان بهار روح و به خدا پیوستن

رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن . . .

ماه رمضان

حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن

ماه عبادتهای عاشقانه و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را

به شما تبریک عرض میکنیم ، التماس دعا . .

دعایت میکنم من در میان ربنای سبز دستانم

دعایم کن سر سجاده سبزت میان بغض چشمانت

گمانم هم دعای من بگیرد هم دعای تو

دعایم کن...!


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

دخملی
31 تیر 91 16:43
چه با نمک ما هم شهرک مدنی هستیم


واقعا جالبه.....
دخملی
31 تیر 91 17:01
دعوتتون میکنم وب ما رو دخترک آنلاین زیر آمارگیر خصوصی
دخملی
31 تیر 91 17:12
هستید؟
مامان ریحان عسلی
31 تیر 91 19:01
سلام ماه فرصت ها گوارای وجودتان التماس دعا
مامان ریحان عسلی
2 مرداد 91 0:12
خصوصی


ممنون عزیزم
مامان فرنيا
2 مرداد 91 8:51
رمضان بر شما مبارك باشه التماس دعا داريم سرسفره افطار ياد ما هم باشيد


چشم خاله جون حتما
مامان نسترن
2 مرداد 91 23:55
همه جا بوی خدا ست.مامان مهربون سحر یا دم افطار که میشه. اون لحظه که دلت پر میشه از تموم خدا منو پسر کوچولورو هم یادی کن. ممنونم


چشم خاله جون حتما.
مامان ریحان عسلی
4 مرداد 91 18:28
سلام
راستی خیلی اسم ابوالفضل واسه ریحان سخت بود گفتم اما یادم رفت که اونجا بنویسم حتما اضافه می کنم
خصوصی


ممنون بابت رمز.
آره سخته .
خاله زری
5 مرداد 91 22:04
سلام مامانی نماز و روزتون قبول باشه
گل پسری چطوره؟ دستش بهتر شد؟
مامانی توی این ماه برای من هم دعا کنید. از طرف من گل پسری را ببوسید


سلام
نماز و روزه شما هم قبول باشه.
سفر خوش گذشت؟
خوبه .بهتر شده خدا رو شکر.
حتما عزیزم.
دخملی
14 مرداد 91 16:14
طاعات قبول
بابا همسایه ما رو هم تحویل بگیرید



سلام
میام پیشتون.
دخملی
14 مرداد 91 21:25
ممنون از حضورتون با یکشنبه بازار میونتون چطوره


راستش زیاد اهلش نیستم.خوشم نمیاد.
دخملی
20 مرداد 91 14:21
اینو گفتم چون ما خونمون پیش یکشنبه بازاره وگرنه من هفته ها حتی از پنجره هم نیگا نمیکنم که میان یا نمیان.....
شما کدوم فازید مسیرتون مسجد امام حسین نیست...
ما شبای قدرو اونجاییم
حالا نگید چه زود دختر خاله شدیم...
خداییش فقط خوشحال شدیم زیر یه آسمونیم


نه ما فاز 2 هستیم.
خواهش میکنم منم خوشحال شدم از آشنایی با شما.
مامان نسترن
20 شهریور 91 11:00
مامان گیلاسی خوبی؟ کم پیدایی عزیزم


خوبیم خاله .مشغولیم با یه پسر شیطون.