ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

چه احترام غریبی دارد این ذکر ساده «یا علی علیه السلام »!

1391/3/14 23:26
نویسنده : مامانش
1,654 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر مبارک

چه احترام غریبی دارد این ذکر ساده «یا علی علیه السلام »!

این همه از پا افتاده که به مدد نام تو برمی خیزند.

این همه دست تهی که به یاد تو گرفته می شوند!

چه احترام غریبی دارد این ذکر ساده «یا علی علیه السلام »!

این همه از پا افتاده که به مدد نام تو برمی خیزند.

این همه دست تهی که به یاد تو گرفته می شوند!

تمام این سال ها همیشه ذکر تو مشکل گشا بوده است.

کسی را ندیده ام؛

از کوچک یا بزرگ

که ذکر تو را گفته باشد و درمانده شود.

چه مردمانی را دیده ام

که در گود پهلوانی ها یا علی علیه السلام گفتند

و در وقت زمین خوردن و به دست حریف بلند شدن، یا علی علیه السلام شنیدند!

چه خانه هایی را دیده ام

که بر کاشی های سردرشان «یاعلی علیه السلام » نوشته شده و به احترام همین ذکر، هیچ سائلی از آن دست خالی برنگشته است.

چه مردانگی هایی را دیده ام

که فقط به بهانه بردن نام تو، چراغ شکسته دل های گرفتار را روشن کرده اند!

چه دل های گمراهی را دیده ام

که به حرمت همین ذکر، به راه برگشته اند و از گناه و آلودگی توبه کرده اند!

چه رفاقت هایی را دیده ام

که به پای ذکر تو جان داده اند و خون ریخته اند، اما از عهد و سوگند خویش بازنگشته اند!

جایی نشنیده ام

از دوست یا دشمن

که نام تو را برده باشند و ناامید شوند.

چه قدرت عجیبی دارد این ذکر ساده «یا علی علیه السلام...

 

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

روز پدر رو به همه پدران مخصوصا همسر،پدر و پدر شوهرم تبریک میگم.

همچنین به مرد کوچولوی خودم که پدر آیندس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
16 خرداد 91 12:46
سلام مامانی مهربون و گل پسری عیدتون مبارک ایشالا همه روزتون عید باشه و مبارک و سایه ی بابایی رو سرتون
مامان فرنيا
20 خرداد 91 8:00
سلام چرا ديگه اپ نمي كنيد؟ ما منتظر خبرها و عكسهايي از گل پسري هستيم

سلام خاله جون .چشم یه کمی سرم شلوغ بود.