ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

در اومدن هشتمین دندون

1390/9/1 12:48
نویسنده : مامانش
811 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Myspace Welcome Scraps, Graphics and Comments

سلام عسلمwww.smilehaa.org

دندون هشتمت هم در اومد.www.smilehaa.org از چند روز قبل از تولدت لثه بالات ورم کرده بود و خارش داشت الانم که دیگه کاملا در اومده .عزیز مامان مبارکت باشه دندون هشتم.

مروارید کوچولوهای ابوالفضل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پسر خرداد
1 آذر 90 13:36
مبارکه پسری . من مامان هانی هستم دوست داشتی به وبلاگ هانی من سر بزنید.
مامانی شیما وحدیث
1 آذر 90 21:07
مبارک باشه خاله هشتمیـــــــــــــــــــــــن مرواریدت .ایشالا که بقیه ی مرواریدات هم به راحتی در بیان
مین بهشتی
4 آذر 90 10:55
یوسف، ای گمشده در بی سر وسامانی ها! این غزل خوانی ها، معرکه گردانی ها سر بازار شلوغ است،‌ تو تنها ماندی همه جمع اند، چه شهری، چه بیابانی ها چیزی از سوره یوسف به عزیزی نرسید بس که در حق تو کردند مسلمانی ها همه در دست، ترنجی و از این می رنجی که به نام تو گرفتند چه مهمانی ها خواب دیدم که زلیخایم و عاشق شده ام ای که تعبیر تو پایان پریشانی ها عشق را عاقبت کار پشیمانی نیست این چه عشقی است که آورده پشیمانی ها؟ "این چه شمعی است که عالم همه پروانه اوست؟" این چه پروانه که کرده است پر افشانی ها؟ یوسف گمشده! دنباله این قصه کجاست؟ بشنو از نی که غریب اند نیستانی ها بوی پیراهن خونین کسی می آید این خبر را برسانید به کنعانی ها
مامان مسافر كوچولو
4 آذر 90 21:37
مباركه دندون جديد و مرواريدي.مامان گيلاس مواظب دندودنهاي گل پسرت باش كه زودي خراب نشن
خاله زری
5 آذر 90 11:32
سلام مامانی
گل پسر خیلی خوشگلی داری من که عاشقش شدم خدا برات حفظش کنه تند تند عکساش را بزار
از طرف من حسابی ببوسش


ممنون خاله پس آدرس وبت کو؟
مامان فرنيا
5 آذر 90 14:19
مباركه مباركه
مامان زینب
10 آذر 90 16:45
مبارکه
مامان طاها
13 آذر 90 16:07
سلام خوشگل من جوجوی ناز نازی .خیلی دلم میخواست اونجا بودم واز اون لوپای گل گلیتو بوس میکردم کلی باهات بازی میکردم چشم حسود بترکه الهی.
مامان ریحانا
24 آذر 90 18:10
8 مرواریدت مبارک ابوالفضل جونی


ممنون خاله رسیدن بخیر!