ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

واکسن یک سالگی

1390/8/27 14:24
نویسنده : مامانش
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیلاسم  شکلکهای جالب آروین

خوبی قند عسلم Hello

دیگه بزرگ شدی و حسابی شیطونی میکنیanimated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

عزیز مامان شنبه 21 آبان روز تولدت ساعت ده صبح با بابایی رفتیم واکسنت رو بزنیم من که حسابی دلشوره گرفته بودم ولی شما موقع واکسن زدن خیلی پسر خوبی بودی

زدن واکسن به روایت تصویردر ادامه مطلب.........

عسل مامان آماده شده بره واکسن بزنه

گیلاس مامان صبح روز تولد

ابوالفضل جلوی در مرکز بهداشت

گیلاس میخواد واکسن بزنه

میبینید من دیگه بزرگ شدم از واکسنم نمی ترسم...

پسر نترس من میخواد واکسن بزنه

گیلاس میخواد واکسن بزنه

اینم پسر قوی من بعد از زدن واکسن

ابوالفضل بعد از زدن واکسن

انشالله همیشه خنده رو لبات باشه گل من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یسنا
27 آبان 90 15:04
چه پسر شجاعی!!!!!
مامان فرنيا
28 آبان 90 10:18
واي چه پسر شجاعي يعني فرنيا هم مثل شما گل پسر ميشه ؟ فرنيا را ميخوام فردا ببرم واكسن يكسالگيش رابزنم ابو الفضل جان بعد از زدن واكسن تب نكرد؟
زهرا
28 آبان 90 18:27
rقربون پسر خوشگلم برم امیدوارم صد وبیست سال سالم وسلامت زیر سایه نام قشنگت زندگی کنی
مامان ابوالفضل
28 آبان 90 18:31
آفرین گل پسر یک سالگیت و واکسن یک سالگیت مبارک
مامان مسافر كوچولو
29 آبان 90 12:04
ااااااااافريييييييييين به اين ميگن پسر قوي و ناز وشجاع. ايشاالله ني ني پسر ماهم مثل تو قوي و نترس باشه.مامان گيلاس منو به اسم مسافر كوچولو لينك كن