ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

شیرین کاری های گل پسر

1390/8/15 15:27
نویسنده : مامانش
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

نفس مامان کمتر از یه هفته دیگه تا تولد یکسالگیت مونده  دیگه برا خودت مردی شدی کلی کارای جدید یاد گرفتی که مامان و بابا رو با انجام دادنشون ذوق زده میکنی و دلشون ضعف میره برات

نفس مامان

ادامه مطلب یادتون نره...........

قربون اون بای بای کردنت برم اول که یاد گرفتی بای بای کنی دستت رو مشت میکردی ولی از یه ماه پیش دیگه دستت رو کاملا باز میکنی هر موقع بغلت میکنم سریع بای بای میکنی به خیال اینکه میخوای بری ددر چند روز پیشم وقتی بابایی داشت میرفت سر کار تا خداحافظی کرد صداشو که شنیدی چشماتو باز کردی و در همون حالت خوابیده با بابایی بای بای کردی

niniweblog.com

فدای دست دسی کردنت که صدا نداره یه دستت رو نگه میداری و با اون یکی دستت دست میزنی وقتی هم که صدای آهنگ بیاد حتی صدای زنگ موبایل دست میزنی و خودت رو تکون میدی

niniweblog.com

وقتی جایی میری که نمی بینمت صدات که میزنم زود میگی ب" و میای پیشم

niniweblog.com

وقتی چیزی تو دستت باشه میگم مامانی بده زود میزاری تو دستم

niniweblog.com

وقتی صدای آهنگ میاد سرسری میکنی

niniweblog.com

وقتی چیزی میزاری دهنت میگم بده زود درش میاری بیرون

niniweblog.com

یک ماهه که میگیری از بلندی و بلند میشی راه میری از چند روز پیشم وقتی ایستادی ولت که میکنم چند لحظه ای می ایستی ولی تا می بینی ولت کردم زود میشینی

niniweblog.com

هفته پیشم یه کار جدید یاد گرفتی وقتی داشتیم تو اتاق بخاری میزاشتیم از تختت رفتی بالا میخواستی بیای پایین که سر خوردی با صورت اومدی پایین که بینیت خورد زمین یه کمی گریه کردی یه کوچولو هم بینی خوشگلت قرمز شد عصر من رفتم یه سر به خاله بزنم اومدم که بالا بابایی گفت پسرم یه کار جالب انجام داده گفت : گذاشته بودتت رو تخت وقتی خواستی بیای پایین برگشتی عقب عقب اودی لبه تخت و اومدی پایین قربون پسر فهمیده خودم برم

 niniweblog.com

با حرف زدنتم که کلی دلبری میکنی فدای اون بابا گفتنت برم عسلم البته منم بیشتر مواقع بابا صدا میکنی و بعضی موقع هامیگیی ماماچون بابا گفتن رو دو ماهی میشه یاد گرفتی گفتنش برات راحت تره.از بس که بیرون رفتن رو دوست داری همش میگی ددر و وقتی بریم بیرون از خوشحالی دست دسی میکنی.وقتی هم گرسنه باشی میگی به به. وقتی که یه بچه یا عکس بجه رو می بینی میگی نی.

 

Leaf and Flower

 چهار دست و پا که میری سر راهت وقتی بالش می بینی می خوابی روش و سرت رو تکون میدی

گیلاس مامان

پسرم خوابش میاد

وقتی هم میگم قربونش برم لالاش میاد خوشت میاد و میخندی

پسر خنده روی من

دیگه از کارات اینکه وقتی چیزی میخوری من میگم به من هر چی دستت باشه میزاری دهن من فدای پسر دست و دلبازم برم من،در یخچال رو باز میکنی میگی به به،کشو ها روهم باز میکنی و تمام وسایل داخلشو میریزی بیرون

خودت و شیرین میکنی سرم کلاه بذاری کشوها رو باز کنی

عسل مامان

 شیطونک من

اینم یه خواب آروم بغل مامانی که در حال وبگردیه بعد از شیطنت و خستگی

خواب ناز

خوابای خوب ببینی عزیزم

مامانی خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هما
16 آبان 90 19:26
سلام ماشالا به این نی نی ابوالفضل عید شما هم مبارک
مامان پارسا
18 آبان 90 0:12
تولدت پیشاپیش مبااااارک شیطون بلا