ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

تولد دختر خاله ریحانه

1390/5/23 1:10
نویسنده : مامانش
2,683 بازدید
اشتراک گذاری

تولد دختر خاله جون ، تولد ریحانه ،تولدت مبارک

امروز تولد دختر خاله بود.

ابوالفضل جون دختر خاله ریحانه سه ماه از تو بزرگتره.

دیشب بعد از افطار بابایی دوباره با عمو  وحاجی رفتن صحرا گندم جمع بکنن.

من و ابوالفضل هم رفتیم خونه مامان جون.

الان هم بابایی رفته خونه حاجی ابوالفضل هم خوابه .

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

عروسک تولد ، تولد ریحانه

تولد ریحانه

تولد

تولد ریحانه

تولد ریحانه

کیک تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نفس طلایی
17 مرداد 90 0:53
تولد دختر خاله مبارک





مرسی انشالله تولد دختر خاله نی نی شما جبران کنیم
ملیحه
17 مرداد 90 0:55
تولدش مبارک

ممنون خاله
مامان پریا
17 مرداد 90 13:11
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
انشاءالله تولد 120 سالگیت ریحانه جون
و انشاءالله هم چنین تولد گیلاس کوچولو

مامان مهربون میشه بپرسم کجایی هستین ؟
آخه تو منطقه ی ما هنوز خیلی مونده تا درو گندم
با شما هم خیلی وقته دوست دارم تبادل لینک کنم ، از همون موقعی که تلگرف شما رو دیدم شما رو لینک کردم و خوشحال می شم شما هم به وبلاگ ما سر بزنین



مامان آریان جون
17 مرداد 90 22:43
تولد ریحانه جون مبارک


مرسی
سید علی!(دایی)
17 مرداد 90 22:49
سلام و عرض ادب مبارکه آّبجی ایشاالله تولد پسر خاله به زودی زود!! می گم خبر درو گندم تا کجا رسیده ها!نه؟؟؟ موفق باشید و خوش یا علی مدد
مامانی
18 مرداد 90 11:44
سلام من لینکتون کردم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی


ممنون که به ماسرزدی