ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

اولین ماه رمضان با ابوالفضل جونم

1390/5/23 1:10
نویسنده : مامانش
909 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت یک نیمه شبه

ابوالفضل و باباش خوابیدن.

بابایی چند شبه بعد از افطار با عمو و حاجی تا سحر میرفتن گندم چیدن به خاطر همین بابایی حسابی

خسته شده بود ودر حال فیلم نگاه کرن خوابش برده بود.

باباجون خسته نباشیییییییییییییییییی

امسال اولین سالی که سه نفری سر سفره افطار میشینیم .

ابوالفضل جونم دیشب برای سحری هم بیدار شده بود.

راستی امروز ابوالفضل یاد گرفته خودشو رو زمین میکشه قبل از این وقتی میخواست طرف چیزی بره قل

میخورد ومیرفت.

قربونت برم گیلاس مامان دوستتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

ابوالفضل بیدار شد تا بعد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نازنين
15 مرداد 90 1:58
سلام دوست جون ابوالفضل جون ببوس ممنون مطالب جالبي رو انتخاب ميكنيد
مامان شایان
15 مرداد 90 2:45
سلام مامان ابولفضل جون ! امیدوارم امسال ماه رمضون براتون قشنگ تر از همه ی سالها باشه! راستی من لینکتون کردم !خوشحال میشم بهمون سر بزنید
مامان پریا
15 مرداد 90 13:36
سلام مامان مهربون با ماه رمضون چطورید؟ می دونم خیلی سخته ! انشاءالله که آخر ماه از ثواب این ماه نصیبی برای ما و شما و همه کسب شده باشه ، راستی نمی دونم به وبلاگ پریا گلی سرزدین یا نه ؟ ولی خوشحال می شم از این که به ما افتخار بدین، و دیگه اینکه من وبلاگ شما رو خیلی وقته لینک کردم گفتم شاید شما هم دوست داشته باشید اونو لینک کنید از نظر ما موردی نداره بی اندازه برای ابولفضل جونم
بابای ahdhk
15 مرداد 90 22:24
مامان سهند
16 مرداد 90 18:31
سلام عزیز دلم. با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. منتظر نظرات خوشگلتون هستم
مامان سهند
16 مرداد 90 18:32
دست بابایی درد نکنه الهی خسته نباشه و همیشه پاینده باشه


زنده باشی خاله ممنون که به ما سر زدی
زهره مامان هلیا
16 مرداد 90 20:15
سلام ابوالفضل جان ماه رمضون مبارک مامانی نماز روزه هاتون قبول حق به ما سر نمی زنید ها
مامان آریان جون
16 مرداد 90 23:16
نماز روزه هاتون قبول باشه.یه خسته نباشید هم برا بابایی زحمت کش ابولفضل جون.
خداوند به همتون سلامتی بده

ممنون از نظر لطفتون بابایی ابوالفضل هم واسه اینکه حاجی تو فصل برداشت گندم تنها نمونه سعی داره تا اونجا که می تونه کمکش کنه