ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

تولدت مبارککککککککککککک

1390/8/21 16:22
نویسنده : مامانش
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

 

امروز روز تولد توست و من هر روز پیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی،

Orkut Scraps - Happy Birthday

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست، آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

Orkut Scraps - Happy Birthday

 

امروز هوا دوباره،حس قشنگی داره،نم نم عشق و مستی،از آسمون میباره،تولدت مبارک،ای گل گلدون من،1000سال زنده باشی،بسته به تو جون من

 

 Orkut Scraps - Happy Birthday

تولد  تولد  تولدت مبارک ،مبارک  مبارک  تولدت  مبارک

 Orkut Scraps - Happy Birthday

 

بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی

Orkut Scraps - Happy Birthday

 

پسرم الان یک سال و هشت ساعته که به دنیا اومدی

 

عطر موهایت… نرمی دستانت.. راه رفتنت… خندیدنت.. حرف زدنت.. نگاه کردنت.. همه و همه مرا وا میدارد که در این روز شکر گذار باشم  که شراب ناب چشمانت را مینوشم 

هم به تو تبریک میگویم هم به خودم که چون تویی را دارم

تولدت مبارک

 البته یه تبریک هم به بابایی که من و تو رو دارهچشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا
21 آبان 90 16:29
سلام دوست عزیز تولدت مبارک.
مامان ریحانا
21 آبان 90 16:37
سلام تولدت مبارک ایشالا 120 سالگیت
مامان ریحانا
21 آبان 90 16:40
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ تقدیم به تو ابوالفضل کوچولو
ATeNa
21 آبان 90 17:07
تولدت مبارک جیگمله خاله . لینکیدمت
سحر مامان آراد
22 آبان 90 0:32
مبارکککککککککککککککککککه 120 ساله شی
مامان آرمان
22 آبان 90 0:51
تولدت مبارک تولد...تولد...تولدت مبارک.... مبارک..... مبارک ...تولدت مبارک
دايي ابوالفضل
22 آبان 90 16:09
داماد چقدر قشنگه ايشالا... چيزه يني سلام خوبي دايي؟ قاطي شد يهو...ببخشيد! كلي متن ادبي آبجيمون نوشته بود ديگه، اين حرفاي ما هم قاطي شد ديگه بگذريم تولدت مبارك ايشالا تولد 120 سالگيتو جشن بگيريم!صب كن بينم! اونوقت من مي شم چند ساله!؟؟!؟هوم؟ در پناه حق باشي زير سايه پدر و مادر بدرود
فاطمه معصومه
23 آبان 90 14:57
سلام کوچولو!ماتقریبا هم سن وماه هستیم تولدتم مبارکتولدت درروزای بسیارخوبی واقع شده بین عیدهای قربان وغدیر
مامان الهام
27 آبان 90 16:01
کوچولوی خوشکل تولدت مبارک
mamane radin
19 آذر 90 15:15
سلام .خوبید.وبلاگ جالبی دارین. از شما دعوت میکنم به وبلاگ کلوپ سرگرمی برای کودک خود دیدن کنید واز سرگرمی های جالب اون لذت ببرید. تولد ابوالفضل جون مبارک باشهههههههههه.