ابوالفضل جانابوالفضل جان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

....❤ღ گیلاس مامان❤ღ...

شیطنت های ابوالفضل

1390/7/7 12:42
نویسنده : مامانش
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسر مامان این روزا حسابی شیطون شدی و منم همش دنبالتم تا مواظبت باشم

تا من حواسم پرت میشه تو هم یه خرابکاری میکنی3_8_14.gif

بیشتر مواقع هم مثل یه جوجه کوچولو میفتی دنبالم

تازه هر چیزی هم که سر راهت باشه زود میزاری تو دهنت وقتی هم که من میخوام درش بیارم نمیزاری و دهنت رو سفت می بندی

شیطنت های ابوالفضل به روایت تصویر در ادامه مطلب

گلدون رو از دست تو گذاشتم اون پشت

شیطون مامان

شیطون بلا

گیلاس شیطون

شیطونک من

گلدان بیچاره رو روزی چند بار میندازی تازه میخواستی خاکش رو هم بخوری

شیطون مامان

یاد گرفتی در میز رو باز کنی

گیلاس شیطون من

مامان جون اون زیر رفتی چیکار میکنی؟

شیطون مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زهرا نازنازی
7 مهر 90 13:05
براتون تلگراف میکنم عزیزم
مامان زینب دخمل ناز
7 مهر 90 14:48
ممووووووووووووش
مامان آنیسا
9 مهر 90 2:00
سلام انشاا... همیشه سلامت باشین ودلتون شاد شاد بوسسسسسسسسسسسس
مامان آریان جون
11 مهر 90 23:38
الهیییییییییی شیطون بلا قربون خرابکاریهات
مامانی
13 مهر 90 11:07
الهی
چه ملوسه عکسات چه قشنگه
دیگه پیش ما نمیای؟


میام خاله جون
مامان ابوالفضل
21 مهر 90 16:35
سلاممممممممممممم چه ناز و شیطون شده ماشاالله
مامان پارسا
23 مهر 90 14:52
اااااااااااااااای جونم ماشالا شیطونک عزیزم ولی خاله جون برق خیلی خطرناکه هاااااااااااااا